Mizu Bunshin no Jutsu
Wodna replikacja, zdolna do ataku. Posiada jednak marny ułamek siły
wykonującego
Ranga:E
Chakra:500
Suiton, Suikoudan no Jutsu
Polega na uderzeniu w przeciwnika skoncentrowanym strumieniem wody. Aby ją wykonać shinobi musi znajdować się blisko zbiornika wodnego. Takim pociskiem można kierować dowolnie, ale tylko przez kolejkę, w której został stworzony
Ranga:D
Chakra:1200
Suirou no Jutsu
Zamknięcie przeciwników w wodnym więzieniu
Ranga:C
Chakra:2000
Suiton, Suijinheki
Technika polega na wytworzeniu pod sobą ściany z wody. Aby wykonać technikę, trzeba być w bardzo bliskim miejscu od wody. Osłona dobra przeciwko techniką Katon oraz słabszym TaiJutsu
Ranga:C
Chakra:2500
Suiton, Mizuhame Nabara
Po zawiązaniu kilku pieczęci
użytkownik wypluwa z ust kleistą substancję, która unieruchamia wszystko, czego dotknie
Ranga:C
Chakra:3000
Suiton, Daibakufu no Jutsu
Wielkie, wodne tornado, zalewające pole walki. Nie wymaga wody, użytkownik tworzy jej z swojej chakry, lecz gdy jest w pobliżu woda, koszt chakry jest zmniejszony o 40 Można w nim ukryć bronie
Ranga:B
Chakra:3500
Suiton, Suijinheki
Technika
ta polega na wypluciu z ust dosyć dużej wodnej fali
Ranga:B
Chakra:4000
Suiton, Suiryuudan no Jutsu
Jest to potężny atak, użytkownik tworzy wielki strumień wody, zamieniający się w wielkiego smoka. Od razu po stworzeniu smok jest wysyłany na przeciwnika
Ranga:A
Chakra:5000
Suiton, Goshoku-Zame
Użytkownik wypuszcza z palców pięć rekinów z chakry (1 na palec) Rekiny są kontrolowane przez użytkownika. Muszą one znajdować się w wodzie. Rekiny te regenerują drobne uszkodzenia
swojego ciała
Ranga:A
Chakra:6000
Suiton, Suishouha
Shinobi stwarza przed sobą wielką, potężną falę
Ranga:A
Chakra:7000
Sution, Bakasui Shouha
Użytkownik wypluwa gigantyczne ilości wody, tworząc zbiornik wodny o wielkości jeziora. Może dowolnie sterować tą wodą, powodując fale, wybuchy itd
Ranga:S
Chakra:9000
Offline