Mizu Bunshin no Jutsu Wodna replikacja, zdolna do ataku. Posiada jednak marny ułamek siły wykonującego Ranga:E Chakra:500
Suiton, Suikoudan no Jutsu Polega na uderzeniu w przeciwnika skoncentrowanym strumieniem wody. Aby ją wykonać shinobi musi znajdować się blisko zbiornika wodnego. Takim pociskiem można kierować dowolnie, ale tylko przez kolejkę, w której został stworzony Ranga:D Chakra:1200
Suirou no Jutsu Zamknięcie przeciwników w wodnym więzieniu Ranga:C Chakra:2000
Suiton, Suijinheki Technika polega na wytworzeniu pod sobą ściany z wody. Aby wykonać technikę, trzeba być w bardzo bliskim miejscu od wody. Osłona dobra przeciwko techniką Katon oraz słabszym TaiJutsu Ranga:C Chakra:2500
Suiton, Mizuhame Nabara Po zawiązaniu kilku pieczęci użytkownik wypluwa z ust kleistą substancję, która unieruchamia wszystko, czego dotknie Ranga:C Chakra:3000
Suiton, Daibakufu no Jutsu Wielkie, wodne tornado, zalewające pole walki. Nie wymaga wody, użytkownik tworzy jej z swojej chakry, lecz gdy jest w pobliżu woda, koszt chakry jest zmniejszony o 40 Można w nim ukryć bronie Ranga:B Chakra:3500
Suiton, Suijinheki Technika ta polega na wypluciu z ust dosyć dużej wodnej fali Ranga:B Chakra:4000
Suiton, Suiryuudan no Jutsu Jest to potężny atak, użytkownik tworzy wielki strumień wody, zamieniający się w wielkiego smoka. Od razu po stworzeniu smok jest wysyłany na przeciwnika Ranga:A Chakra:5000
Suiton, Goshoku-Zame Użytkownik wypuszcza z palców pięć rekinów z chakry (1 na palec) Rekiny są kontrolowane przez użytkownika. Muszą one znajdować się w wodzie. Rekiny te regenerują drobne uszkodzenia swojego ciała Ranga:A Chakra:6000
Suiton, Suishouha Shinobi stwarza przed sobą wielką, potężną falę Ranga:A Chakra:7000
Sution, Bakasui Shouha Użytkownik wypluwa gigantyczne ilości wody, tworząc zbiornik wodny o wielkości jeziora. Może dowolnie sterować tą wodą, powodując fale, wybuchy itd Ranga:S Chakra:9000
|